Home> Prodotti> Rack di visualizazione cosmetica> Rack di Mustru Acrilicu Cusmeticu> U stand di visualizazione cusmeticu acrilicu da a fabbrica
U stand di visualizazione cusmeticu acrilicu da a fabbrica
U stand di visualizazione cusmeticu acrilicu da a fabbrica
U stand di visualizazione cusmeticu acrilicu da a fabbrica

U stand di visualizazione cusmeticu acrilicu da a fabbrica

Pagate Tipo:T/T,Paypal,Western Union
Incoterm:FOB,FCA
Min. Ordine:100 Piece/Pieces
Trasportu:Ocean,Land,Air
Portu:Yantian,Shekou,HongKong

  • Attributi di u Produttu
  • Imballaggio è Consegna
  • Descrizzione
  • Abilità di Pruvisione & Informazioni Ul...
Attributi di u Produttu

Nimu di mudelluA-3C0006

MarcaAPEX

Imballaggio è Consegna
Unità di vendita: Piece/Pieces
Tipu di pacchettu: Saccu PE per pc + per in cartone di legnu
Descrizzione

A-3C0006 Stand di visualizazione cusmeticu acrilicu da a fabbrica

Fundata in u 2005, a nostra sucietà hè una sucietà privata cuncentrata nantu à l'eccellenza in u Stand creativu di presentazione di u truccu di vendita al dettaglio cuncepimentu, ingegneria è produzzione di prestigiu apertu vendite Cosmetic Retail Display Rack.

Semu esperti di marketing integrati chì pussedenu a capacità unica di ricunnosce è interpretà l'equità di a vostra marca è di fà la vita in un Stand di Visualizazione Cosmetica di Visualizazione Retail. ambiente.

L'acrilicu hè un materiale ideale per a produzzione di grande costu efficace è bellu Stand di mostra di trucco grazie à a so durabilità è a facilità di travagliu. Avemu accoltu i prugressi in a tecnulugia di stampa digitale chì ci hà permessu di stampà rapidamente grafichi è testi ad alta risoluzione per pruduce risultati impressiunanti.

APEX furnisce un modu eccellente per mostrà u vostru pruduttu in un modu elegante. Spicializati in acrilica spustamenti cusmetichi , visualizazione di merchandising , urganizatore di truccu acrilicu, fornitore d'uffiziu acrilicu è premii è trofeo in acrilicu persunalizatu è assai di più, accolgimu ancu un pruduttu persunalizatu.


Acrylic Cosmetic Display Cosmetic retail display stands


Acrylic Cosmetic Display Stand From Factory


Acrylic counter display stands design for cosmetic products

A-3C0006 Stand di visualizazione cusmeticu acrilicu da a fabbrica


  • Materiale: acrilica trasparente alta trasparenza + rende l'ochji còmodi cornice acrilica verde;
  • Struttura: tuttu u bloccu acrilicu chjaru pò esse spustabile, mezu cù dui pedistalli elevatori per mette in risaltu i vostri "prudutti stellari";
  • Dimensione: 1301 * 40 * 209mm, pò esse persunalizatu;
  • Pò esse cuncepitu per visualizà vari tipi di bottiglie di cura di a pelle;
  • Logo, intestazione è poster pò esse aghjuntu à stu stand di visualizazione in acrilicu;
  • U disignu persunalizatu hè dispunibule;
  • U serviziu OEM è ODM furnitu;
  • Tutti i buchi ponu persunalizà secondu a dimensione di a vostra buttiglia.
Pulizia è Manutenzione
  • Ùn piazzate micca l'articulu vicinu à a fonte d'incendiu, evite alta temperatura sopra à 80 °;
  • Si tratta di prudutti senza cumpressione, per piacè ùn mette micca oggetti pesanti annantu;
  • Evite una longa esposizione à u sole;
  • Mantene lu luntanu da l'articuli taglienti per evità graffi di superficie;
  • Evite esse graffiatu da oggetti taglienti, se ci sò graffi, pls asciugate da toopaste da cotone o da stofa anti-statica;
  • Facile da pulì cun acqua, chì mantene u vostru urganizatore chì duri cum'è novu;
  • se ci hè polvere è sporcizia, pulite cun alcolu cù un pannu morbidu o un pannu antistaticu per fà u pruduttu novu è leggiu.


Brand APEX
Shape rectangles shape
Usage Display skincare products
Size 1301*40*209mm
Material Clear acrylic+green acrylic
Packing  PE bag per pc + per in wood carton
Origin China, Guangdong, Shenzhen
Name A-3C0006 Acrylic cosmetic display stand from factory

Questu hè solu un campione di i nostri prudutti, furnemu principalmente un serviziu persunalizatu per i clienti. Semu fabbrica cù certificati SGS, TUV, BV, ISO; simu rispunsevuli, prufessiunali è efficienti. Sì avete qualchì domanda o vulete sapè più infurmazioni nantu à stu pruduttu, cuntattateci; pudete ancu vede l'altri prudutti di noi per vede s'ellu ci hè un pruduttu chì preferite.

Acrylic cosmetic display cabinets and cosmetic cabinet display

Black Acrylic Holders display stand


Acrylic perspex beauty display stands display beaty products

Un bonu imballu hè impurtante cum'è u pruduttu stessu, Cum'è un espurtatore espertu è fabricatore, insistemu à cuntrollà è testà ognunu prima di a spedizione. Se u pruduttu hè dannighjatu durante u trasportu per via di l'errore APEX, ne saremu rispunsevuli.

Acrylic makeup display holders industries


7 Acrylic Cosmetic Display Stand

SHENZHEN APEX ARTCRAFTS CO., LTD hè stata stabilita in u 2005, cuncintratu nantu à u cuncepimentu acrilicu, a fabricazione è a vendita per 12 anni, a nostra scatula di visualizazione / magazzinu / mobili in acrilica è i premii sò stati venduti in u mondu sanu, principalmente in i mercati americani, giapponesi è europei, e vendite à l'oltremare occupavanu più di 60% di vendite.

A nostra sucietà si trova in u distrettu di Shenzhen Pingshan, copre una superficie di 13000 metri quadrati cun più di 150 travagliadori qualificati è quasi 100 macchine inseme. Semu prufondi simu l'unica fabbrica chì hà impurtatu macchine CNC, macchine da taglio à grande velocità, importata macchina da stampa inkjet è linea di assemblea automatica, chì distingue i nostri prudutti di alta qualità. È a nostra tarifa di consegna puntuale hà righjuntu 98% attualmente.

Acrylic cosmetic display cabinets for sale manufacturers

Acrylic makeup display stand custom made

Acrylic rack display cosmetic

Acrylic cosmetic countertop display risers wholesale

Fighjemu nantu à l'innuvazione è l'integrazione di i cosmetichi per stand di visualizazione per 12 anni, è cooperemu cù parechje cumpagnie famose di cusmetici di marca in casa è à l'internu.
Prima, u nostru designer di apparizione si sforzerà di soddisfà e richieste di i clienti in cunsequenza è di trasformà e vostre idee creative in realtà.
Dopu, u nostru ingegnere compie a struttura di u produttu, cunfirmava l'artigianatu di u pruduttu è trasformerebbe a teoria in pratica perfetta.
In terzu, l'ingegnere QC seguita u prugressu di fabricazione, cuntrolla a qualità è esamina i dettagli.
I nostri venditori sò incaricati di a cumunicazione è di a cumunicazione, per assicurà chì ogni membru di a squadra svolga bè i so duveri è assicurassi chì a qualità è a quantità per ghjunghje l'ubbiettivi di i clienti.

Acrylic cosmetic display stand from factory

FAQ
Q1: Site una sucietà commerciale o un produttore?

A: Semu fabricatore basatu in Shenzhen, Cina.

Q2: Possu urdinà un pezzu per campione per testà a qualità?

A: Iè. Ricumandemu di verificà u campionu prima di pruduce in massa. Per piacè indagaci cun a dimensione, spessore, cuncepimentu chì preferite, quantità è ecc.

Q3: Cumu possu ottene una citazione?

A: Per piacè inviateci u vostru cuncepimentu cun specificazioni chì avete bisognu, allora faremu un prezzu esattu basatu annantu à i vostri bisogni.

Q4: Pudete furnisce un designer per aiutà à finisce u cuncepimentu?

A: Iè, furnemu designer per capisce chì cuncepite perfettamente. Per piacè, inviateci a foto nantu à internet o un prughjettu di cuncepimentu cun dettagli.

Q5: Pudete stampà u nostru log o nome di a cumpagnia?

A: Benintesa, puderia esse aghjuntu stampendu o incisione.

Abilità di Pruvisione & Informazioni Ul...

ImballaggiSaccu PE per pc + per in cartone di legnu

Produttività200pcs/week

TrasportuOcean,Land,Air

Postu d 'OriganeCina, Guangdong, Shenzhen

Ability Ability80000pcs/month

CertificateIS09001,SGS,BV,TUV

Codice HS3926909090

PortuYantian,Shekou,HongKong

Pagate TipoT/T,Paypal,Western Union

IncotermFOB,FCA

Home> Prodotti> Rack di visualizazione cosmetica> Rack di Mustru Acrilicu Cusmeticu> U stand di visualizazione cusmeticu acrilicu da a fabbrica
Shenzhen Artcrax IPEX cum'è APEX, quale hè un fabricatore di u fabbricatore di u ramu di Om & Odm & Odm è Specializati in furnisce una larga gamma d'acriliche è di vendita solu I nostri prudutti includendu una display cosmeticu, e visualizazione di u metallu, visualizazione di u metru, soprattuttu in noi, i posti di in ligna, i venditi europei, l'immubiliari, l'Orverse. di u 70% di a nostra vendita tutale. Apex hè situata in Shenzhen Pingshan District, copre una zona di 13000 metri quadrati cù più di 200 travagliadori qualificati è oltre 100 setti di macchina. Capacità incruciata di fabricazione di agritica, fabrazione di u metru, fabricazione cartoni, stampatura di bianchi, scorvatura, sillca, incisione hot, navetta ondulatura, perpogradizioni. ..... I nostri iQC, IPQc, FQC, Ingegnere R & D, Ingegnere Visual, Ingegneria Consitativa, L'Ingegneria Qualità 5+ anni. Semu fieri di u nostru cuntrollu di qualità, ingegneria, r & d, fà idee reale è cuntrollu di qualità bè. Inoltre, avemu passatu i certificati cum'è a Certificazione ISO9001 / SGS / BV / TUV, qualsiasi cumpagnia di prova di certificazione di a Terza Partenza hè accolta. U nostru...
NEWSLETTER
Contact us, we will contact you immediately after receiving the notice.
Copyright © 2024 Shenzhen Apex Artcrafts Co,.LTD Tutti i diritti riservati.
Ligami:
Copyright © 2024 Shenzhen Apex Artcrafts Co,.LTD Tutti i diritti riservati.
Ligami
Inviazione
*
*

Vi cuntatteremu micca immunque

Cumplete più infurmazioni per chì si pò cuntattà cun voi più veloce

A dichjarazione di privacy: A vostra privacy hè assai impurtante per noi. A nostra cumpagnia prumette micca di divulgà a vostra infurmazione persunale à qualsiasi expana cù i vostri permessi espliciti.

Mandà