Home> Prodotti> Rack di visualizazione cosmetica> Rack di Mustru Acrilicu Cusmeticu> Truccu di rossu à labbra Apex Stand di mostra cosmetichi
Truccu di rossu à labbra Apex Stand di mostra cosmetichi
Truccu di rossu à labbra Apex Stand di mostra cosmetichi
Truccu di rossu à labbra Apex Stand di mostra cosmetichi
Truccu di rossu à labbra Apex Stand di mostra cosmetichi
Truccu di rossu à labbra Apex Stand di mostra cosmetichi
Truccu di rossu à labbra Apex Stand di mostra cosmetichi
Truccu di rossu à labbra Apex Stand di mostra cosmetichi

Truccu di rossu à labbra Apex Stand di mostra cosmetichi

Pagate Tipo:T/T,Paypal,Western Union
Incoterm:FOB,FCA
Min. Ordine:50 Piece/Pieces
Trasportu:Ocean,Land,Air
Portu:Yantian,Shekou,HongKong

  • Attributi di u Produttu
  • Imballaggio è Consegna
  • Descrizzione
  • Abilità di Pruvisione & Informazioni Ul...
Attributi di u Produttu

Nimu di mudelluA-3C0192

MarcaAPEX

Imballaggio è Consegna
Unità di vendita: Piece/Pieces
Tipu di pacchettu: Film plasticu + 1pc / casu di legnu
Descrizzione

Truccu di rossu à labbra Apex Stand di mostra cosmetichi


U nostru grande stand di visualizazione cusmeticu acrilicu hè statu cuncipitu per visualizà trucchi è cusmetichi cum'è cura di a pelle, labbra lucida, mascara, matita per l'ochji ecc. Stu stand di visualizazione cusmeticu luminosu hà un spechju di rerote d'argentu nantu à u display di sinistra, chì pò aiutà u cliente à pruvà immediatamente u pruduttu interessatu. U stand di visualizazione cusmeticu acrilicu hà ancu una luce LED chì pò mette in risaltu u vostru pruduttu. Inoltre, a bandiera di basa chjaru hè staccabile è facilmente lavabile, cunveniente da cambià. Hè adattatu per a visualizazione di vendita di vendita in u centru cummerciale. Un design eccezziunale u face assai attrattivu trà altri display di vendita .


Acrylic Cosmetic Display Cosmetic retail display stands

Apex lipstick makeup Cosmetic display standsIMG_1533

I display acrilici sò perfetti per presentà u vostru pruduttu. Ci hè trè tippi di visualizazioni cusmetichi di basa: counter-top, in-line è pavimenti. I display di cunte sò piccule unità pensate per pusà nantu à un bancone o una piccula superficie. I display in linea sò posti nantu à e scaffali di i magazini. I stand di presentazione di u pavimentu ponu esse piazzati in ogni locu in u magazinu. U nostru cuncepimentu in acrilicu cuncepisce stand per i prudutti cusmetichi per mette in risaltu u vostru articulu cusmeticu più attraente è accattivante. Supporta ancu a luce LED, chì distingue u vostru display è i prudutti più eccezziunali. Cù u specchiu laterale dirittu, aiuta à prumove u sensu di l'esperienza di l'utente.


A maggior parte di i display acrilici sò chjari chì permettenu di distingue u vostru pruduttu, micca di u display. E linee lisce è pulite di i prudutti di visualizazione in acrilicu danu vita à i vostri prudutti. Quandu cumprate schermi in acrilicu, combinate low cost cun altu valore di visualizazione. Si mischia cù qualsiasi decoru è hè facilmente trasportabile. Sì avete una idea per un display acrilicu chì ùn hè micca listatu quì sottu, fateci sapè. Pudemu dinò cuncepisce è pruduce display acrilichi persunalizati per voi.


Acrylic counter display stands design for cosmetic products


Brand APEX
Shape Rectangular
Usage Display lipsticks, skin care
Size customised
Material Clear+white acrylic
Packing  Plastic film+ 1pc/wooden case
Origin China, Guangdong, Shenzhen
Name Apex lipstick makeup Cosmetic display stands



Acrylic perspex beauty display stands display beaty products

Un bonu imballu hè impurtante cum'è u pruduttu stessu, Cum'è un espurtatore espertu è fabricatore, insistemu à cuntrollà è testà ognunu prima di a spedizione. Se u produttu hè dannighjatu durante u trasportu per via di l'errore APEX, ne saremu responsabili.


Acrylic makeup display holders industries


Prufessiunale di a Cumpagnia



SHENZHEN APEX ARTCRAFTS CO., LTD hè stata stabilita in u 2005, cuncintratu nantu à u cuncepimentu acrilicu, a fabricazione è a vendita per 12 anni, a nostra scatula di visualizazione / magazzinu / mobili in acrilica è i premii sò stati venduti in u mondu sanu, principalmente in i mercati americani, giapponesi è europei, e vendite à l'oltremare occupavanu più di 60% di vendite.

A nostra sucietà si trova in u distrettu di Shenzhen Pingshan, copre una superficie di 13000 metri quadrati cun più di 150 travagliadori qualificati è quasi 100 macchine inseme. Semu prufondi simu l'unica fabbrica chì hà impurtatu macchine CNC, macchine da taglio à grande velocità, importata macchina da stampa inkjet è linea di assemblea automatica, chì distingue i nostri prudutti di alta qualità. È a nostra tarifa di consegna puntuale hà righjuntu 98% attualmente.

Fighjemu nantu à l'innuvazione è l'integrazione di i cosmetichi per stand di visualizazione per 12 anni, è cooperemu cù parechje cumpagnie famose di cusmetici di marca in casa è à l'internu.


Prima, u nostru designer di apparizione si sforzerà di soddisfà e richieste di i clienti in cunsequenza è di trasformà e vostre idee creative in realtà. Dopu, u nostru ingegnere compie a struttura di u produttu, cunfirmava l'artigianatu di u pruduttu è trasformerebbe a teoria in pratica perfetta. In terzu, l'ingegnere QC seguita u prugressu di fabricazione, cuntrolla a qualità è esamina i dettagli. I nostri venditori sò rispunsevuli di a cumunicazione per assicurà chì ogni membru di a squadra svolga bè i so duveri è assicurassi chì a qualità è a quantità per uttene l'ubbiettivi di i clienti.


7 Acrylic Cosmetic Display Stand


Centru R&D


U disegnatore prufessiunale aiuta a vostra idea per diventà una realità, ùn ci concentremu micca solu nantu à cumminà a moda è u vostru pruduttu inseme per maximizà a vostra funzione di diaplay, ma ancu guidà a moda à cuncepisce, aiutanu e vostre idee più attraenti è uniche.

Acrylic cosmetic display cabinets for sale manufacturers


Centru di Ingegneria


U nostru ingegneru hè l'altru fattore per fà chì u vostru sognu ùn sia più cà sogni. Per fà chì l'idea grafica diventi un objetc, u nostru ingenieru valuterebbe u disegnu è cunsiglierà se qualcosa hà bisognu d'aghjustamentu secondu a funzione è l'articulu. È pruvà tutti i dettagli prima di consegnà campioni

Acrylic makeup display stand custom made

Acrylic rack display cosmetic


Squadra QC


QC hè unu di i più impurtanti in a produzzione. A nostra squadra QC hà da esaminà da i materiali, semi-prodcut è u pruduttu finale è ispezionà ogni precedenza per aiutà à evità di fà sbagli. Sustenimu ancu un terzu per ispezionà a merce prima di spedisce.

Acrylic cosmetic countertop display risers wholesale

Acrylic cosmetic display stand from factory


FAQ

Q1: Site una sucietà commerciale o un produttore?
A: Semu fabricatore basatu in Shenzhen, Cina.
Q2: Possu urdinà un pezzu per campione per testà a qualità?
A: Iè. Ricumandemu di verificà u campionu prima di pruduce in massa.
Per piacè indagaci cun a dimensione, spessore, cuncepimentu chì preferite, quantità è ecc.
Q3: Cumu possu ottene una citazione?
A: Per piacè inviateci u vostru cuncepimentu cun specificazioni chì avete bisognu, allora faremu un prezzu esattu basatu annantu à e vostre esigenze.
Q4: Pudete furnisce u designer per aiutà à finisce u disignu?
A: Iè, furnemu designer per capisce chì cuncepite perfettamente. Per piacè, inviateci a foto nantu à internet o un prughjettu di cuncepimentu cun dettagli.
Q5: Pudete stampà u nostru log o nome di a cumpagnia?
Re: Benintesa, puderia esse aghjuntu stampendu o incisione.




Abilità di Pruvisione & Informazioni Ul...

ImballaggiFilm plasticu + 1pc / casu di legnu

Produttività50pcs/week

TrasportuOcean,Land,Air

Postu d 'OriganeCina, Guangdong, Shenzhen

Ability Ability200pcs/month

CertificateIS09001,SGS,BV,TUV

Codice HS3926909090

PortuYantian,Shekou,HongKong

Pagate TipoT/T,Paypal,Western Union

IncotermFOB,FCA

Home> Prodotti> Rack di visualizazione cosmetica> Rack di Mustru Acrilicu Cusmeticu> Truccu di rossu à labbra Apex Stand di mostra cosmetichi
Shenzhen Artcrax IPEX cum'è APEX, quale hè un fabricatore di u fabbricatore di u ramu di Om & Odm & Odm è Specializati in furnisce una larga gamma d'acriliche è di vendita solu I nostri prudutti includendu una display cosmeticu, e visualizazione di u metallu, visualizazione di u metru, soprattuttu in noi, i posti di in ligna, i venditi europei, l'immubiliari, l'Orverse. di u 70% di a nostra vendita tutale. Apex hè situata in Shenzhen Pingshan District, copre una zona di 13000 metri quadrati cù più di 200 travagliadori qualificati è oltre 100 setti di macchina. Capacità incruciata di fabricazione di agritica, fabrazione di u metru, fabricazione cartoni, stampatura di bianchi, scorvatura, sillca, incisione hot, navetta ondulatura, perpogradizioni. ..... I nostri iQC, IPQc, FQC, Ingegnere R & D, Ingegnere Visual, Ingegneria Consitativa, L'Ingegneria Qualità 5+ anni. Semu fieri di u nostru cuntrollu di qualità, ingegneria, r & d, fà idee reale è cuntrollu di qualità bè. Inoltre, avemu passatu i certificati cum'è a Certificazione ISO9001 / SGS / BV / TUV, qualsiasi cumpagnia di prova di certificazione di a Terza Partenza hè accolta. U nostru...
NEWSLETTER
Contact us, we will contact you immediately after receiving the notice.
Copyright © 2024 Shenzhen Apex Artcrafts Co,.LTD Tutti i diritti riservati.
Ligami:
Copyright © 2024 Shenzhen Apex Artcrafts Co,.LTD Tutti i diritti riservati.
Ligami
Inviazione
*
*

Vi cuntatteremu micca immunque

Cumplete più infurmazioni per chì si pò cuntattà cun voi più veloce

A dichjarazione di privacy: A vostra privacy hè assai impurtante per noi. A nostra cumpagnia prumette micca di divulgà a vostra infurmazione persunale à qualsiasi expana cù i vostri permessi espliciti.

Mandà