Home> Prodotti> Rack di visualizazione cosmetica> Stand di visualizazione di i prudutti di cura di a pelle> Esposizione Cosmetica Acrilica di Lipstick
Esposizione Cosmetica Acrilica di Lipstick
Esposizione Cosmetica Acrilica di Lipstick
Esposizione Cosmetica Acrilica di Lipstick
Esposizione Cosmetica Acrilica di Lipstick
Esposizione Cosmetica Acrilica di Lipstick
Esposizione Cosmetica Acrilica di Lipstick
Esposizione Cosmetica Acrilica di Lipstick

Esposizione Cosmetica Acrilica di Lipstick

Pagate Tipo:T/T,Paypal,Western Union
Incoterm:FOB,CIF
Min. Ordine:50 Piece/Pieces
Trasportu:Ocean,Land,Air
Portu:Yantian,Shekou,HongKong

  • Attributi di u Produttu
  • Imballaggio è Consegna
  • Descrizzione
  • Abilità di Pruvisione & Informazioni Ul...
Attributi di u Produttu

Nimu di mudelluA-3C0177

MarcaAPEX

Imballaggio è Consegna
Unità di vendita: Piece/Pieces
Tipu di pacchettu: Film di plastica + 1pc / casu di lignu
Descrizzione

Supporti Cosmetici Acrilici


Acrilicu offre un modu excelente per affaccà u vostru pruduttu, fucalandu nantu à u pruduttu micca u display. L'acrilicu hè durable, ligere è nòossicu. APEX furnisce un modu excelente per affaccà i vostri prudutti in un eleganti layout. Categorie da mostra di cosmetici acrilici, organizatore di maquillaje acrilica, mostra di merchandising, fornitore d'uffiziu acrilicu è premii in acrilici persunalizati è trofeu è assai più.


Spessore di u Display Rack Per a Merchandising puderia esse persunalizatu, per esempiu 5/10/15 / 20mm.Also di u culore di Cosmetic Retail Display Rack , alcuni clienti vogliu belli / rossi / marroni, ecc., Apex puderia fà qualunque designu. a vostra dumanda. Micca solu Display Retail , noi offre ancu Retail Display Cosmetic Display Stand , Acrylique Shoe Rack , Cigarette Display Rack è tanti altri Difetti Elettronici Rack Display . semu assai pronti à a vostra dumanda.

Acrylic Cosmetic Display Cosmetic retail display stands


Acrylic Cosmetic Display Holder

I display acrilici sò perfetti per presentà u vostru pruduttu. Ci sò trè tippi di display kosmeticu basicu: counter-top, in-line è f lo o mostra . I pannelli di contracci sò picculi unità pensati à pusà nantu à una superficia o in piccula superficia. I display in linea sò posti nantu à i scaffali di a tenda. I sughjetti di mostra di u pianu ponu esse posti in ogni locu di a tenda. U nostru display acrilicu di u pianu hè un disignu per i prudutti di cusmetica, per mette in risaltu è urganizà u vostru articulu cusmeticu più attraente è attraente. I fili lisci, puri di prodotti di mostra acrilica danu a vita à i vostri prudutti. Quandu compra cumprate acriliche, cumminate low cost cun altu valore di visualizazione. Si fonde con qualsiasi decurazione è hè facilmente trasportabile. Se avete una idea per un display acrilicu chì ùn hè micca elencu quì sottu, avvisami. Pudemu ancu cuncepisce è pruduce display acrilici persunalizati per voi.


Acrylic counter display stands design for cosmetic products

Acrylic Cosmetic DisplayAcrylic Cosmetic DisplayAcrylic Cosmetic DisplayAcrylic Cosmetic Display

Brand APEX
Shape Rectangular
Usage Display lipsticks
Size Customised
Material acrylic
Packing  Plastic film+ 1pc/wooden case
Origin China, Guangdong, Shenzhen
Name  Acrylic Cosmetic Display 


Black Acrylic Holders display stand


Acrylic perspex beauty display stands display beaty products

Un bonu imballaggiu hè impurtante cum'è u pruduttu stessu. Cum'è un exportatore è fabricatore experimentatu, insistemu à verificà è pruvà ognunu prima di spedizioni. Sì u pruduttu danatu durante u trasportu per causa di un errore APEX, rispunsemu di quessa.


Acrylic makeup display holders industries


Profil di Cumpagnia

SHENZHEN APEX ARTCRAFTS CO., LTD hè stata fundata in 2005, cuncentrazione à u disignu acrilicu, fabricazione è vendite per 12 anni, a nostra scatula di acrilica / magazzinu / mobili è premi anu vendutu in tuttu u mondu, principalmente in i mercati di Stati Uniti, Giappone è Europe, a vendita d'oltremare occupò più di u 60% di vendita.

A nostra sucità hè situata in u distrittu di Shenzhen Pingshan, copre una superficie di 13000 metri quadrati cù più di 150 travagliadori qualificati è quasi 100 macchine. Semu prona siamu l'unica fabbrica chì hà impurtatu macchine CNC, macchine di taglio à alta velocità, stampatrice d'inchiostru è linea di assemblazione automatica, chì distinguevanu i nostri prudutti d'alta qualità. È a nostra tarifa di spedizione à tempu hà righjuntu 98% attualmente.
Ci fucalemu nantu à l'innuvazione è l'integrazione di u stand di mostra cosmeticu per 12 anni, è cooperà cun assai cunnisciuta cumpagnia di cosmetichi di marca in casa è in l'esteru.
In prima parte, u nostru designer di apparenza hà da fà sforzu per suddisfà i bisogni di i clienti in cunfurmità è di trasfurmà e vostre idee creative in realità.
In siconda, u nostru ingegneria cumplettaria a struttura di u produttu, cunfirmaria l'artigianatu di u produttu è faria a teoria in pratica perfetta.
In terzu, l'ingegnere QC seguità u prugressu di a fabricazione, cuntrullaria a qualità è esaminà i dettagli.
I nostri venditori sò rispunsevuli di cumunicazione per assicura chì ogni membru di a squadra svolge bè i so duveri è assicura chì a qualità è a quantità per uttene i scopi di i clienti.



3 tier clear black acrylic display stand 1


Centru di R & D


Disegnatore prufessiunale aiuta a vostra idea per diventà una realità, ùn avemu micca solu cuncintratu nantu à a cumminazione di a moda è u vostru pruduttu per maximizà a vostra funzione di diaplay, ma ancu di guidà a moda in u cuncepimentu, aiutà à e vostre idee più attraenti è unichi.

Acrylic cosmetic display cabinets for sale manufacturers

Centru Ingegneria


U nostru ingenieru hè l'altru fattore per chì u vostru sognu ùn sia più cà sogni. Per fà una idea grafica diventa un objetc, u nostru ingegneriu averebbe valutà u disegnu è avvisà se qualcosa ci vole à aghjustà secondu a funzione è l'artisgione. E pruvà tuttu i detaglii prima di furnisce campioni


Acrylic makeup display stand custom made

Acrylic rack display cosmeticAcrylic cosmetic countertop display risers wholesale



Squadra QC

QC hè una di e parte più significative in a produzzione. U nostru squadra QC averia esaminà da i materiali, semi-produttu è pruduttu finale è inspeccionà ogni precedenza per aiutà à fà sbaglii accaduti. Avemu dinò sustene da terze parte per inspeccionà a merce prima di spedinu.

Acrylic cosmetic display stand from factory


FAQ

Q1: Sò una cumpagnia o fabricatore cummerciale?
R: Semu fabricatori basati in Shenzhen, Cina.
Q2: Puderaghju urdinà una parte per a mostra per pruvà a qualità?
R: Iè. Hè cunsigliatu di verificà l'esempiu prima di pruduzzione in massa.
Per piacè fateci dumanda à noi cù u taglia, spessore, disignu chì preferite, quantità è etc.
Q3: Cumu possu avè una stima?
A: Per piacè inviammi u vostru disignu cun specificazioni chì avete bisognu, allora feremu un prezzu esattu secondu e vostre esigenze.
Q4: Puderia furnisce un designer per aiutà à finisce u disignu?
R: Iè, furnemu u designer per rializà u vostru disignu perfettamente. Per piacè, fatevi invià a stampa in Internet o in un prugettu di cuncepimentu cù dettagli.
Q5: Pudete stampà u nostru logu o nome di a sucità?
Re: Sure, puderia esse aghjuntu da stampante o incisione.


Abilità di Pruvisione & Informazioni Ul...

ImballaggiFilm di plastica + 1pc / casu di lignu

Produttività80pcs/week

TrasportuOcean,Land,Air

Postu d 'OriganeCina, Guangdong, Shenzhen

Ability Ability300pcs/month

CertificateIS09001,SGS,BV,TUV

Codice HS3926909090

PortuYantian,Shekou,HongKong

Pagate TipoT/T,Paypal,Western Union

IncotermFOB,CIF

Home> Prodotti> Rack di visualizazione cosmetica> Stand di visualizazione di i prudutti di cura di a pelle> Esposizione Cosmetica Acrilica di Lipstick
Shenzhen Artcrax IPEX cum'è APEX, quale hè un fabricatore di u fabbricatore di u ramu di Om & Odm & Odm è Specializati in furnisce una larga gamma d'acriliche è di vendita solu I nostri prudutti includendu una display cosmeticu, e visualizazione di u metallu, visualizazione di u metru, soprattuttu in noi, i posti di in ligna, i venditi europei, l'immubiliari, l'Orverse. di u 70% di a nostra vendita tutale. Apex hè situata in Shenzhen Pingshan District, copre una zona di 13000 metri quadrati cù più di 200 travagliadori qualificati è oltre 100 setti di macchina. Capacità incruciata di fabricazione di agritica, fabrazione di u metru, fabricazione cartoni, stampatura di bianchi, scorvatura, sillca, incisione hot, navetta ondulatura, perpogradizioni. ..... I nostri iQC, IPQc, FQC, Ingegnere R & D, Ingegnere Visual, Ingegneria Consitativa, L'Ingegneria Qualità 5+ anni. Semu fieri di u nostru cuntrollu di qualità, ingegneria, r & d, fà idee reale è cuntrollu di qualità bè. Inoltre, avemu passatu i certificati cum'è a Certificazione ISO9001 / SGS / BV / TUV, qualsiasi cumpagnia di prova di certificazione di a Terza Partenza hè accolta. U nostru...
NEWSLETTER
Contact us, we will contact you immediately after receiving the notice.
Copyright © 2024 Shenzhen Apex Artcrafts Co,.LTD Tutti i diritti riservati.
Ligami:
Copyright © 2024 Shenzhen Apex Artcrafts Co,.LTD Tutti i diritti riservati.
Ligami
Inviazione
*
*

Vi cuntatteremu micca immunque

Cumplete più infurmazioni per chì si pò cuntattà cun voi più veloce

A dichjarazione di privacy: A vostra privacy hè assai impurtante per noi. A nostra cumpagnia prumette micca di divulgà a vostra infurmazione persunale à qualsiasi expana cù i vostri permessi espliciti.

Mandà